טיפול תינוקות עד מבוגרים נשים בהריון וספורטאיים

למי מיועד?

הטיפול עשוי לסייע ללוקים בבעיות בשלד (שרירים ומפרקים) המגבילות תנועתיות או מסבות כאב – לרבות בעיות בעמוד השדרה, כאבי גב וצוואר, כאבי מפרקים ושרירים. כמו כן הטיפול תורם להקלת מצבם של הסובלים מבעיות עיכול, בעיות בסינוסים, תסמונת התעלה הקרפלית, מיגרנות, כאבי מחזור ואף אסתמה. אין מגבלה על גיל המטופל.

? אוסטיאופתיה, באיזה גיל

כל אחד עשוי להפיק תועלת מאוסטיאופתיה לאורך כל שלבי החיים, מתינוק עד קשיש. בהתאם לגיל, מורפולוגיה וחייו של המטופל, האוסטאופת מתאים את עצמו ומשתמש במיומנויותיו לטיפול בפעוטות, ילדים, נשים בהריון, מבוגרים וקשישים, כמו גם ספורטאים מקצועיים וחובבים

מהלך הטיפול

בהסתמך על אבחנות רפואיות קיימות, עורך המטפל (באמצעות מגע ידני) אבחון של מצב העור, הרקמות, השרירים והמפרקים. על סמך האבחון הוא מתאים למטופל את הטיפול המיטבי שיתבצע בעזרת ידיו בלבד. הטיפול הינו בטוח ולרוב אינו כרוך בכאב.

? למה להתייעץ עם אוסטאופת

כאבי שריר ופרקים LBP: כאב גב תחתון, סכיאטיקה • כאבי גב, כאבי צוואר: torticollis, צליפת שוט • נקעים: קרסוליים, ברכיים, פרקי ידיים • דלקת גידים, מרפק טניס, pubalgies • עקמת • מערכת העצבים וכלי דם מיגרנות • הפרעות שינה, מצב של חרדה, מתח • Neuralgia: cruralgia, סכיאטיקה • מערכת העיכול ואיברים פנימיים הפרעות עיכול: עצירות, שלשול, נפיחות, גירוד • הפרעות באברי המין ושתן: וסת כואבת, טיפול הריון, כאב במהלך קיום יחסי מין • הפרעות אף אוזן גרון: סינוסיטיס כרוני, אסטמה, ברונכיטיס כרוני, נזלת כרונית • תופעות פוסט טראומה תאונת דרכים • נפילה על הגולגולת, עצם הזנב • כאבים לאחר ניתוח • נקעים ושברים • האוסטאופת שלך מתאים את עצמו לכל חולה, משום שכל אחד מהם שונה האוסטאופת מגיע גם לביתך או למקום העבודה שלך, במידת צורך

מהי אוסטאופתיה

אוסטאופתיה היא שיטת טיפול ידנית, המטפלת בליקויים גופניים שנגרמו כתוצאה מטראומה, מהפעלה לקויה של איבר, פגם מולד או מחלה וניתנת כחלק ממגוון רחב של טיפולי רפואה משלימה המוצעים במכבי טבעי. מטרת הטיפול להחזיר לגוף את התנועתיות והתפקוד התקינים ולהפחית כאב, באמצעות שחרור חוליות או חסימות ברקמות, בשרירים ובמפרקים. במקרים רבים מדובר בהנעת שרירים ומפרקים אגב מתיחה או הפעלת לחץ עדין. אוסטאופתיה אינה מטפלת נקודתית רק בסימפטום הספציפי, אלא מתייחסת למטופל כאל מכלול שיש להביאו לתפקוד תקין, וזאת מתוך הבנה כיצד משפיעות מערכות הגוף זו על זו.

גיוהנה אסריק

OSTÉOPATHE D.O

אוסטיאופתיה של התינוק

מומחי בטיפול בטוריקול (צוואר תפוס) של התינוקות